EL JARDÍ DE L'AGNÈS

diumenge, 4 de setembre del 2011

Estem acabant l'estiu!!!!

Com podeu comprovar he canviat el color del bloc, cosetes que vaig aprenent a poc a poc.
Per fi acaba l'estiu, aviat estarem al temps de la tardor, el temps de pluja ( com diu el mestre Serrat). Per a mi una de les estacions del any més romàntiques. Però no vull xerrar i xerrar, anem al gra i actualitzem el bloc amb nous treballs.
En primer lloc us mostro el treball que he realitzat pel concurs de la Stella, un bloc ple d'imatges precioses com ella. Aquí teniu l'ençall http://antique-passion.blogspot.com/. De fet si mireu els blocs que segueixo ja el veureu. M'he decidit per una ampolla, ja que m'encanta treballar amb aquest material. Està craquelada i una mica envellida. Jo poso nom als meus treballs, i aquesta ampolla es diu "Atrevida", suposo que pels colors i també perquè la làmina així ho requereix. En fi, he fet el que he pogut.
Una cosa he de dir, no tinc càmera de fer fotos així que són de mòbil, no sé si es veuran gaire bé.
A continuació us poso una ampolla que també he acabat aquesta setmana. El seu nom és " records" i  aquesta en concret m'ha agradat molt de fer, perquè la làmina és molt bonica, i perquè la combinació de colors crec que és molt encertada. El detallet de l'etiqueta també és una làmina.
Aquí teniu una imatge més propera del detall de la boca de l'ampolla, he dibuixat unes floretes a mà.






Unes safates sempre va bé per regalar, són un detall mínim que la gent l'agraeix molt sobretot si endevines el gust del motiu de la làmina a la persona a qui va destinada, jo sóc observadora i procuro saber-ho abans de donar-les.
 Aquests són treballs que ja tenia, i ara els vaig mostrant.
Per cert, dues capsetes i un tub de patates jajaja, s'ha de reciclar!, van molt bé per posar els pinzells llargs que fem servir. Aquesta capsa ja fa temps que la tinc, però trobo que fa conjunt amb l'ampolla.


Parlant de reciclar... aquesta m'ha semblat molt bona idea: Un estoig d'ulleres.
Ha quedat superxula, és molt fàcil i tenim una capsa nova. Per regalar la trobo fantàstica.
Més reciclatge! bijuteria: arracades, anells, o collarets  dels que ja ens hem cansat de veure'ls. Els decoupagem i "non problem" els tornem a lluir de nou.


Bé, i per últim els meu propers treballs. Mireu el que vaig comprar al "rastro" per 1 euro!!!!!! aquest rellotge, tinc unes ganes de posar-li un tovalló ben bonic!!. 
I aquests dos marcs de ferro que no sé el temps que feia que els tenia guardats al armari perquè senzillament no m'agradaven. Ara ha arribat la seva hora de transformar-los.
Primer que tot toca la emprimació....i llavors ja anirem veient el color que trio.
No mireu els preus dels papers, mireu els marc.

5 comentaris:

  1. Las botellas, las cajas, el estuche de gafas... todo me parece precioso. Felicidades por tus trabajos.
    Un abrazo,
    Chari

    ResponElimina
  2. Hola!La botella está divina,y con el agregado de las rosas quedó un conjunto armonioso.Las cajas y el estuche preciosos.Felicitaciones!
    Besos

    ResponElimina
  3. HOLA ME GUSTO TODO. TENES UN BLOG MUY INTERESANTE DEL CUAL ME HICE SEGUIDORA. HASTA LA PROXIMA

    ResponElimina
  4. Muchas grácias a todas de verdad, me anima un monton a seguir decoupegando jajaja. Un saludo de gratitud para toas aquellas que se han unido a mi página.

    ResponElimina
  5. Hola, pase a saludarte y felicitarte por tus bellos trabajos, la botella del reto te quedo hermosa, yo también estoy en el reto, estamos en contacto, besoss
    desde la patagonia chilena, cariños.

    ResponElimina

Agraexio els vostres comentaris