EL JARDÍ DE L'AGNÈS

diumenge, 11 de setembre del 2011

Quadres

Quadres que a poc a poc vaig acabant, són fets d'una manera molt senzilla amb dos claus i un fil rustic, les làmines d'internet.  Aquests són d'ocells tirant a retro és que m'encantant aquests animalets. També he acabat un pot de llaune, aquest fa conjunt amb el llum que li vaig fer a la meva mare, per tant li donaré a ella.

Aquest és el germà del l'altre que ja vaig penjar, però el fons és amb to verd.
I per ultim una safate amb floretes campestres. És el mateix tovalló que l'ampolla.
Aquesta vegada, estic veient que quasi tot el que he fet és amb color verd, de vegades fem les coses inconscient, (algunes més que les altres, sobretot jo) i potser observant el color és perquè últimament visc amb molta esperança.

2 comentaris:

  1. Es temps de recollir els fruits de la nostre terra,i tan natural com la terra es el teu treball tan deliciós com sempre.

    ResponElimina
  2. Hola!Preciosos los cuadros y las botellas! Bellos y elegantes, como todo lo que tú haces!
    Saludos
    Sandra

    ResponElimina

Agraexio els vostres comentaris