EL JARDÍ DE L'AGNÈS

diumenge, 22 de gener del 2012

Bon diumenge

S'està acabant el gener, els dies comencen a fer-se una xic més llargs, tinc la gran sort que aquí a on visc no fa massa fred, encara que de vegades m'agradaria veure aquells paisatges tan blancs que tenen els paisos del Nord, la neu indica puresa i a la vegada silenci, convida a estar amb una actitud de calma. Em vaig donar compta un any que per aquest mes vaig ser a un poble de Salamanca, era un poble ben petit, va començar a nevar i jo amb la il·lusió de tocar neu vaig agafar el cotxe i bosc endins. I a part de la meravella que contemplaven els meus ulls, vaig donar-me compta del gran silenci que hi havia al bosc, cap ocell, cap soroll, només el colpejar de la neu a les branques dels arbres o a les fulles....em va sorprendre com si tots els éssers vius es posessin d'acord en admirar només tal bellesa, això em recorda que de tant en tant ens hem de parar per contemplar el que tenim al nostre voltant amb silenci....


Un deixo amb un vídeo que he penjat, desitjo que us agradi. ( És important que apagueu la música del bloc per sentir-ho be, perquè també porta música el vídeo) 



Bona setmana per a tothom.

3 comentaris:

  1. Que linda entrada has hecho !!
    me gusta mucho como describes lo que viste y sentiste !!
    A mi también me encantaría ver de vez en cuando una paisaje igual !!
    el video es precioso !!

    Cuando un sueño se cumple un duende sonríe. Que en 2012 tu duende sonría eternamente. Feliz año guapisima !!

    ** . * . . . . * . * . Un besito
    .. * . (\ *** /) * . * cielo
    .* . * ( \(_)/ ) * * . que tengas
    .* . * (_ /|\ _) . * . un buen
    .* . * . /___\ * . . * dia

    ResponElimina
  2. Hola Antonia.

    Gracias nuevamente por tus palabras, me hago seguidor de tu blog desde ya mismo.

    Bonito video.
    Tengo que decir que tienes un estilo muy propio a la hora de elegir las servilletas, me encanta, también se aprecia una gran técnica en decoupage, enhorabuena por tus trabajos.

    Besos mil.

    ResponElimina
  3. Hola cielo. Una foto muy chula. El vídeo es genial. Felicidades!!!
    Por cierto, cumplí 48 años, gracias por acompañarme ese día y dejar tu cariño.
    Las amigas son para charlar, reír, compartir, abrazar, acompañar, y las amigas como nosotras son para toda la vida.
    Un beso y mi cariño para ti.

    ResponElimina

Agraexio els vostres comentaris