EL JARDÍ DE L'AGNÈS

dimecres, 12 d’octubre del 2011

ALGUNES COSETES MÉS


Bé us mostro alguns treballs que he acabat. En concret dos que vaig deixar de costat i ara ja estan llests. 
Aquesta safata és aquella que estava xafada i plena d'esquerdes.
Una vegada acabada ha quedat així.


L'altra objecte pendent era el rellotge.
Crec que ha canviat molt, que us sembla?.




La meva mare em dona coses perquè les tunegi, en aquest cas una ampolla i un conjunt de bijuteria.


I com no podia faltar unes ampolles, aquestes són un regal per una persona molt especial.





Maite, una noia que fa coses precioses al seu bloc http://elcosturerodelaslabores.blogspot.com. m'ha comentat que faci un tutorial o pas a pas. Haig de comprar-me una càmera de fer fotos, estic fent servir el mòbil, quan la tingui prometo que ho faré. 
Bé noies i nois això és tot per ara. Espero tornar a veure-us el més aviat possible.

4 comentaris:

  1. Hola!
    La bandeja quedó como nueva!Brillante trabajo!
    El reloj,espectacular!Qué delicados tus trabajos
    Todo bello...
    Felicitaciones!
    Sandra

    ResponElimina
  2. ¡¡Madre mia estoy alucinada con las bellezas que haces !!
    el reloj ,te ha quedado precioso !!
    menudo cambio dios mio !!
    y las botellas con corset que cosa tan dulce madre mia !!
    me encanta tu blog ,y todo lo que haces Noia !!
    mi mas sincera enhorabuena guapisima !!

    .. * . (\ *** /) * . Un besito
    .* . * ( \(_)/ ) * * cielo
    .* . * (_ /|\ _) . * que tengas
    .* . * . /___\ * . . un buen dia

    ResponElimina
  3. Te quedo precioso todododo!!!!, me encantan las botellas quedaron re bonitas, la del corset me fascino.El reloj espectacular, me encanta todo tu blog.Un besito.

    ResponElimina
  4. Jo si que estic encantada amb els vostres comentaris, us ho agradeixo molt. Una abraçada a totes vosaltres.

    ResponElimina

Agraexio els vostres comentaris