EL JARDÍ DE L'AGNÈS

diumenge, 28 d’agost del 2011

Hola a tothom, desprès d'una setmana de molta calor, i poques ganes de treballar (tot sigui dit) us mostro els únics treballs que he acabat, però en tinc d'altres per acabar esperaré que refresqui perquè amb la temperatura tant alta i l'humitat mediambiental és complicat per les pintures i el vernís.
UNES CAPSES.


Aquestes dues capses  han sigut un encàrrec.



Més caixes.......aquestes son potser més masculines, més que res perquè han anat destinades a dos homes.


UN QUADRE
Això també m'agrada força treballar, crec que és molt agraït a la fí si t'agrada alguna làmina o dibuix, doncs el penges a casa teva. Aquest tovalló en concret m'agrada molt encara que potser la foto no es veu massa bé. L'he craquelat i ha quedat força xulo.

UN CONJUNT
Em va sembla una idea força original, sobretot per les persones que li agrada això del encens i les olors de les espelmes, jo tenia la típica fusteta per posar el pal del encens però sempre em queia al moble la cendra, total tenia un pot de tabac de picadura de cartró que una vegada pintat el vaig omplir de sorra de platja i una simple llauna d'atun per les espelmes. Que us sembla?

I per últim ( al menys per avui) aquest plat de vidre que ja fa un temps que el vaig fer, però era per mostrar un altre tècnica del decoupage, no sé si es veu massa be a la foto però esta craquelat i pintat amb daurat. 

2 comentaris:

  1. Com sempre en la teva linia, un treball exquisit,moltes felicitats per la teva feina

    ResponElimina
  2. Visitando a las participantes del reto te encontré, ahora te sigo. Me gusta lo que haces. Un beso Reme

    ResponElimina

Agraexio els vostres comentaris