EL JARDÍ DE L'AGNÈS

dimarts, 30 d’agost del 2011

UN PREMI!!!!!!

Estic emocionada, mai en tota la meva vida m'havien donat un premi. Es una cosa que agraeixo moltíssim. Moltes gràcies Stella, perquè has fet que augmentes la meva autoestima. Ha sigut una casualitat o una causalitat conèixer-te? crec que la segona sens dubte. Les coses de la vida no passen perquè si, al menys així ho crec jo. De totes maneres, per a mi ha sigut un honor, i saps que em trec el barret davant de les teves pags. i idees que fas que aquest hobby sigui tant femení amb tot el sentit de la paraula, a on es barregen manualitats i sentiments. (Desitjo que els queixals del seny no et deixin aturada, segur que no, ja que demostres ser molt forta). Be desprès de tota la xerrada us deixo amb el premi:

ja podeu veure que realment és molt xulo. Gràcies a totes que em seguiu.


1.- Una cançó que m'emocioni i perquè:
Doncs perquè cada vegada que l'escolto, recordo tot el dolor que he passat temps enrrere, i a la vegada el que anat après gràcies a les lliçons que et dona la vida. I a més perquè en si en una cançó molt maca.




2.- País que m'agradaria viure:
Doncs a on visc, al costat del mar sobretot, encara que crec que sóc molt adaptable, però sempre s'enyora el lloc que has nascut sens dubte.


3.- Cinc adjectius per saber com sóc:
Empàtica, afectuosa, lluitadora, curiosa, amigable


4.-Alguna vegada vaig consultar el meu futur?:
Jajajaj, es clar, qui no ho ha fet alguna vegada?????? Però be, t'ho pots creure o no. Suposo que depen del moment, lo sensible o sensitiva que pots estar.


5.-Objectiu important per a mi:
" A dónde el corazón me lleve" com el llibre....seguir al costat del meus.


6.- El meu perfum:
Qualsevol d' Escada, Fudji o Edén, aquests últims ja fa molt de temps que no faig servir Qüestions econòmomiques.


7.- D'on ve la sort?
No crec amb la sort, crec amb l'esforç, les causalitats, les ganes que un hi posi en fer les coses, crec amb "llama y se te abrirá", "busca y hallarás".




I ara us deixo també un descobriment força bonic ( al menys a mi m'ho sembla) : han trobat un nou planeta, li diuen planeta diamant us deixo la foto i si voleu més informació internet n'hi va ple.
Descubren planeta de diamante

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Agraexio els vostres comentaris