EL JARDÍ DE L'AGNÈS

diumenge, 18 de setembre del 2011

Unes Ampolles

Avui em sento mes àgil, per fi ha baixat uns graus la temperatura a més a més aquí a la meva ciutat fa molt d'aire i això va molt bé per assecar els treballs, per tant fas mes via en acabar. He acabat dos ampolles, amb dos temes molt diferents, un potser tirant a les pròximes festes de Nadal, però es que el tovalló m'ha anima't, tot nevat. L'altre és estil més rústic.



Una capsa amb estil nostàlgic.


Per dintre també està decoupagada.




Unes arracades i un passador pel cabell les dos coses són dels "xinos", i jo les he redecorat.


I per últim una safata que estava destrossada, plena de cops i partida per la meitat. M'ha tocat posar-li massilla i polir-la a base de bé. Ara ja la tinc pintada de blanc a punt de decorar-la, per això serà un altra dia.

5 comentaris:

  1. Hola me gusto el resultado de todo, las botellas, la caja, el pasador para el pelo, los pendientes, el reloj te quedaron muy bonitos vamos a ver que le haces al plato. Un besito, hasta la próxima.

    ResponElimina
  2. Las botellas te quedaron divinas! La caja nostálgica quedó muy delicada, me gusta la servilleta y los detalles del interior.Felicitaciones!
    Besos
    Sandra

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies, amb els vostres comentaris m'animeu molt a continuar.

    ResponElimina
  4. Hola amiga...pasa por mi blog que te espera un regalito...
    Besos
    Sandra

    ResponElimina
  5. Enhorabona per els teus treballs, espectaculars!!!!, em xiflen els cuadrets.Animat a fer un tutorial. Un abraç.Maite.

    ResponElimina

Agraexio els vostres comentaris