EL JARDÍ DE L'AGNÈS

diumenge, 11 de setembre del 2011

Ampolles

Ja sabeu que m'agrada molt la decoració d'ampolles i no puc resistir-me. L'altre dia em van regalar una xulísima a veure si ets capaç de enganxar-li un tovalló, em va dir qui me la va donar. Vaig pensar, m'encanten els reptes. Crec que ha quedat força bé. Les fulles les vaig pintar a mà.
Unes altres de petitones. Son ampolles petites de cervesa. Aprofitant retalls de tovalló que sempre sobrant.
I per ultim, una de retro, amb etiqueta trobada per internet.



1 comentari:

  1. Hola guapa.
    Te felicito por tu blog, y por tus manualidades, estas botellas y la cajita me han encantado.
    Gracias por quedarte conmigo, desde hoy tienes una nueva amiga.
    Feliz semana.
    Un beso y mi cariño para ti.

    ResponElimina

Agraexio els vostres comentaris